ورود ثبت

ورود به سایت

نام کاربری *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار
به راستی نوشته‌های «پازل» گونه او که پایانی شگفت‌آور دارد، به دلایل مختلف خواننده را به اشتیاق و دلهره به دنبال خود خواهد کشید و به راستی مدیر هفته‌نامه «تایمز»، پس از معرفی کتاب حاضر به عنوان «کتاب منتخب فصل» توسط خوانندگان، چه تعبیر زیبایی در مورد این نویسنده بکار…
«جوى فیلدینگ» مثل همیشه در این کتاب هم ارتباطات خانوادگى و اجتماعى را دستمایه داستان کرده و با سبک تعلیق خود، ماجرا را همچون پازل کنار هم چیده و به زیباترین شکل بستر داستان را پهن کرده است. او در کتاب «رازى را به من مگو!» از روابط فراموش شده…
این کتاب داراى همان نگارش و توالى نفس‏گیر و هیجان‏‌انگیز در داستان‌هاى نویسنده است و بدون اغراق تا پایان، بارها و بارها مارا در موج مَواج دلهره و زیبایى غوطه‏‌ور می‌سازد. دلهره‏‌اى دلنشین، دلهره‏‌اى نه مانند کتاب‌هاى ترسناک، بلکه ناشى از قرار دادن خود در جاى قهرمان کتاب و همدلى…
هنر «گریشام» دست گذاردن بر مسائلى از جامعه‏‌ى آمریکایى است که حتى خوانندگان کشورهاى دیگر را تا اوج هیجان مى‏‌برد و سوژه‏‌هائى بکر و واقعى را براى این کار انتخاب مى‏‌کند. کتاب حاضر نیز از این قاعده مستثنى نیست و شاید به قول نویسنده، از کتاب‌هایى است که تلاش او…
کتاب «عشق دوم» دارای دو عامل زیبایی و جذابیت است: اول ـ آنکه داستانی کشش‌دار با فراز و نشیب‌های زیبا را در خود دارد که هر خواننده‌ای را تا پایان، دنبال خود خواهد کشید. دوم ـ اینکه با بررسی و تحلیلِ زیبای زندگی یک زن، با توانایی‌ها و قابلیت‌های او،…
کتاب‌هاى «جوى فیلدینگ» هرچند واقع‏‌گرایانه و جدى باشند ولى از یک نکته در آن نمى‏‌توان چشم پوشید که همانا وجود جذابیت‏‌هاى داستانى است تا جائى که خواننده، از ابتدا و در هر برگ، مشتاق دنبال کردن ماجراست و در انتها، تا مدت‌ها به فکر فرو رفته و از کتاب تأثیر…
نویسنده فضاسازى خوبى در داستان دارد و مانند یک نمایش سینمائى تمامى وقایع و حال و هواى کتاب را در ذهن خواننده متبادر مى‏‌سازد. قهرمانان کتاب بدون پیش زمینه و معرفى خاصى وارد کتاب شده و با حرکتِ ماجرا، به خواننده بیشتر و بیشتر معرفى مى‏‌گردند. تبحر نویسنده در اثرگذارى…
این کتاب مى‏‌تواند فرا روى هر یک از ما، به عنوان دیدى تازه، زاویه‏‌اى را باز کند تا شاید اگر مشکل در میان ما نیز وجود دارد ــ حتى اگر بزرگ و حاد نباشد ــ آن را قبل از ریشه دواندن و گستره یافتن درمان کنیم. بنابراین به جرأت مى‏‌توان…
«به راستى دوستت دارم» با یک حادثه به‏‌جا و منطقى آغاز می‌شود و قهرمان داستان را در یک سردرگمى و احساس تنهایى دلسرد کننده قرار می‌دهد. سپس بستر داستان با حوادث بعدى به سمت و جهتى حرکت مى‏‌کند که نویسنده با زیرکى و تیزبینى مطرح کرده و خواننده خود را…
صفحه2 از3

 

Go to top